Årsmöte!

Årsmötesdeltagare in action! :) Årsmötesdeltagare in action! :)

I går var det dags för föreningens årsmöte. Vi var en tapper liten skara på 8 personer som samlades på caféet vid hockeyrinken i Töva. Det blev en trevlig och mysig stämning och vi kalasade på prinsesstårta dagen till ära!

Lite förändringringar har skett på styrelsehåll då vår tidigare ordförande Eleonor valde att lämna ordförandeuppdraget och Yvonne Odsberg valdes som ny ordförande i ARV! Vi hälsar henne välkommen till styrelsen!  Angelica som varit vår trogna och eminenta webbmaster har valt att lämna styrelsearbetet helt och hållet. Vi har ännu inte konstituerat den nya styrelsen, men troligen blir det ingen mindre än undertecknad som kommer att sköta webbisuppdraget framledes. Spännande!

Förutom detta så presenterade vi i styrelsen också ett förslag på etiska riktlinjer, värdegrund och handlingsplan vid överträdelse av etiska riktlinjer, som vi under det gångna verksamhetsåret har arbetat fram. Årsmötet antog dessa och vi kommer strax att lägga upp dem här på hemsidan.

Inom kort kommer vi också att uppdatera styrelsefliken, bland annat med en presentation av vår nya ordförande Yvonne!

Nästa hållpunkt i ARV-kalendern är kursen med Angelica Hesselius som är inplanerad 4-5 juli, information kommer inom kort att skickas ut!

Ha det fint tills vi hörs och ses igen!

/ Malin - styrelseledamot i ARV

Bonusbild på tårtan! :)